Czas realizacji | 1-2 dni |
---|---|
Dostępna ilość | 15 szt. |
Rozmiar | 185/55 R15 |
---|---|
Marka | Firestone |
Model | ROADHAWK |
Sezon | letnie | Typ opony | osobowy |
Indeks nośności | 82 (do 475 kg na oponę) |
Indeks prędkości | H (do 210 km/h) |
Efektywność paliwowa | C |
Hamowanie na mokrym | A |
Głośność | 70 dB (2/3) |
Oznaczenia dodatkowe | |
Rant ochronny | |
DOT | DOT2023 |
Kraj produkcji | |
Produkcja | |
Homologacja | |
Dodatkowe informacje | |
Kod towaru | 11123 |
Ogólne Warunki Gwarancji Bridgestone
Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o. zapewnia wysoka jakosc
opon, detek i ochraniaczy oraz udziela gwarancji według nastepujacych
zasad:
1) Gwarancja obejmuje tylko wady i uszkodzenia, które moga byc przypisane producentowi.
2)
Ostateczna decyzja uznania reklamacji bedzie podjeta przez
reprezentanta Bridgestone Sales Polska lub osobe upowaniona przez
Bridgestone Sales Polska.
3) Okres gwarancji dla pełnego zwrotu
(wymiana opon) dla wszystkich produktów wynosi jeden rok od momentu
dostarczenia produktu do Klienta. Aby to zapewnić, Klient otrzymuje przy
zakupie opony Karte, która musi przedłoyc w przypadku reklamacji.
Jesli opony zakupione wczesniej ni rok temu, ale nie pózniej ni cztery
lata od daty sprzedaży sa reklamowane i reklamacja jest uznana, będzie
zastosowana tak zwana metoda częściowego zwrotu pozostajacej grubosci
bienika (ustalonej według zużycia bieżnika). Pozostająca grubosc
bienika bedzie dalej zastapiona skrótem PGB. Data produkcji jest
oznaczona na boku opony.
4) W przypadku przerwania produkcji reklamowanego produktu, do rozliczeń będzie używany podobny produkt.
5) Reklamacja lub czesciowa rekompensata nie obejmuje jakichkolwiek przypadków opisanych poniej:
a) Zniszczenie opony spowodowane niewłaściwym uużytkowaniem lub przechowywaniem
b) Opony zużyte poniżej minimalnej głębokości bieżnika (opony, których wskaźniki zużycia zostały odkryte)
c) Opony, które naprawiano, bieżnikowano, nacinano lub które sa ponownie reklamowane, opony niewłaściwie wypełniona Karta opony
d)
Zniszczenia wynikające ze złej geometrii ustawienia kół, niewyważenia
kół, wadliwych hamulców lub amortyzatorów, niewłaściwego ciśnienia,
nadmiernego obciażenia opon, działania chemikaliów lub oleju, ognia,
uużywania łańcuchów, wypadku lub kolizji, uycia opon w rajdach lub
innych zawodach, używania niewłaściwych opon w terenie, jazdy na oponie
bez powietrza, celowego uszkodzenia
e) Zniszczenia wynikające z uszkodzeń nawierzchni drogi
f) Uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwych lub uszkodzonych felg
6) Rekompensata będzie przeprowadzona według następujących zasad:
a)
W przypadku uznania reklamacji opony zakupionej nie wcześniej ni przed
rokiem – rekompensata będzie polegała na wymianie reklamowanej opony na
nowa
b) W przypadku, gdy reklamacja dotyczy opony zakupionej
wcześniej ni rok temu, ale nie później niż cztery lata od daty
sprzeday, rekompensata będzie dokonana w formie pienieżnej, częściowo
według zużycia bieżnika, tzw. metody PGB
7) Reklamujący zobowiązany
jest dostarczyć opony, dętki lub ochraniacze do punktu serwisowego
Bridgestone Sales Polska w celu rozpatrzenia reklamacji.
8) Opony, detki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny spełniać następujące warunki:
a) Wszystkie opon, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska powinny być odpowiednio dobrane do warunków pracy
b)
Wszystkie opony, dętki lub ochraniacze firmy Bridgestone Sales Polska
powinny być montowane przy uyciu przeznaczonych do tego celu narzędzi i
według odpowiednich
schematów
c) Standardy techniczne, tj. ciśnienie, obciażenie, prędkość oraz inne warunki powinny byc zachowane
d)
W kwestii oznaczenia opon i działania serwisu Klient może się
konsultować ze sprzedawca lub pracownikiem Bridgestone Sales Polska
9) Wszystkie przypadki nieomówione w tym regulaminie gwarancji będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem